- - forma
- - paštu
- · sarjanumero;
- · sorozatszám;
BESTWAY® fabrieksgarantie
Bestway biedt zijn klanten after-sales service volgens Europese Richtlijn 1999/44/EG en de nationale wetgeving.
De klantenservice behandelt de volgende categorieën: opzetzwembaden, spa's, professionele boten, filterpompen, zandfilters en elektrische onderdelen.
Om informatie te ontvangen over onze producten of een garantieclaim in te dienen, gaat u naar https://www.bestwaycorp.nl/support/index en vult u alle benodigde gegevens in. U kunt ook contact opnemen met uw plaatselijke klantenservicecentrum https://www.bestwaycorp.nl/support.
Houd de volgende documenten bij de hand, zodat we uw verzoek makkelijker en sneller kunnen oplossen:
- aankoopbewijs / factuur
- foto van het defect
- partijnummer / lotnummer
BELANGRIJK:
Bestway repareert of vervangt ALLEEN HET BESCHADIGDE ONDERDEEL, NIET DE VOLLEDIGE SET.
Bestway behoudt zich het recht voor u te verzoeken het artikel op te sturen voor aanvullende controles.
Om u optimaal te kunnen helpen, vragen we u om ons volledige informatie te geven.
Bestway is als enige verantwoordelijk voor alles wat wordt geboden door het toepasselijk recht en contractuele verplichtingen (bijvoorbeeld art. 3,4,5 richtlijn 1999/44/EG).
De garantie van Bestway® dekt productiefouten die zijn ontdekt tijdens het uitpakken van het product of tijdens het gebruik, binnen de limieten van het gebruik en met respect voor waarschuwingen en instructies die in de gebruikershandleiding worden gegeven. Deze garantie geldt alleen voor producten die niet zijn aangepast door derden. Het product moet worden opgeslagen en gehanteerd volgens de technische aanbevelingen.
BEZOEK VOOR FAQ, HANDLEIDINGEN, VIDEO'S OF RESERVEONDERDELEN DE ASSISTENTIEPAGINA VAN ONZE WEBSITE: www.bestwaycorp.nl/support.
DE VIDEO'S ZIJN OOK BESCHIKBAAR OP ONS BESTWAY-KANAAL OP YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService.